سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یج کامل شو ماندی نایت راو 
به صورت کاملا اختصاصی در سایت دبلیودبلیوای بیست
به تاریخ 30 آپریل 2012

شو راو به پخس کلیپ هایی از مسابقه دیشب جان سینا در مقابل براک لزنر شروع شد. شو این هفته با خوش آمد گویی جاستین رابتس به تمامی تماشاگران به صورت رسمی شروع شد. وی جان لورنایتس را معرفی کرد و وی وارد رینگ شد. جان لورنایتس میکروفن را برداشت و شروع به معرفی خود کرد و گفت یکی دیگر از شب های قدرت مردم "People Power" است. در ادامه وی براک لزنر را مرعی کرد و براک با بوو هوادران وارد رینگ شد. براک به جانی دست داد بعد گفت دیشب مردم جهان شاهد درد وی بودند. براک به مردم که اتفاقی خواهد افتاد و در همین لحظه موزیک ورودی تریپل ایچ زده شد و وی با تشویق فوق العاده هوادران وارد سالن شد. جا لورنایتس به به براک لزنر گفت که آیا COO کمپانی را می شناسی ؟ و به تریپل ایچ گفت که من می دانم که آمدی به فیس جدید کمپانی دبلیودبلیوای تبریک بگی. تریپل ایچ گفت من آمدم که بگم جان لورنایتس کاری برای انجام دادن ندارد وی در ادامه به براک گفت که می تواند یک جت اختصاصی مخصوص خود داشته باشد که با آن به خانه برود اما چیزی دیگر به وی تعلق نخواهد گرفت. وی در ادامه گفت نام شو ماندی نایت راو خواهد ماند و هیچ وقت تغییر نخواهد کرد چون هیچ بزرگتر از این کمپانی نیست. تریپل ایچ گفت که او همه چیزهایی که در قرار داد است به او خواهد داد اما چیزهایی که براک در هفته گذشته راو خواستار بود به او نخواهد داد. او گفت جان لورنایتس اختیار تصمیم برای تغییرات را ندارد جان لورنایتس جلوی صحبت تریپل ایچ را گفت و به او گفت که تمامی کارهای در قرار داد فقط و فقط به خاطر هوادران بوده. تریپل ایچ به قرار داد نگاه کرد و گفت من می دونم که براک لزنر هوشمند است و خیلی باهوش است و برای کمپانی مفید است اما او چیرهایی را که جان لورنایتس به او وعده داده نمیگیرد. تریل پایچ گفت که براک باید برای دبلیودبلیوای و طرفداران بمانددر حالی ممکن است دوست یا نفرتی در بین استار های کشتی کج پیدا کند. تریپل ایچ در ادامه گفت که اگر وی می خواهد این کار را انجام دهد بیاید و قرار داد اصلی را امضا کند. و اگر نمی تواند می توانید با یک ok استعفا خود را بگوید و من وی را درک کرده و قبول میکنم. وی گفت که همه هواداران در اینجا می خواهند که تو باشی هر چند از تو خوششان نمی آید یا خوششان می آید وی گفت که آن ها می خواهند ری مچ خود را با جان سینا داشته باشی آن ها می خواهند که تو با رندی اورتن شیموس و پانک مبارزه کنی. حالا تو کدوم رو انتخاب می کنی؟جان لورنایتس سعی کرد که از تریپل ایچ سوالی بپرسد اما تریپل ایچ گفت که این صحبت بین من و براک لزنر است و تو نباید دخالت کنی !!.  جان لورنایتس باز هم قصد دخالت داشت که تریپل ایچ گفت جان من نمی خواستم اینو بگم ولی خفه شو!!!. سپس به براک گفت من می خواهم تو اینجا باشی. جان لورنایتس باز هم آمد و گفت که این یک بی احترامی است و این قضیه را با هیات مدیره در میان خواهد گذاشت در همین حال تریپل ایچ بازگشت و قصد صحبت با جان را داشت که براک از پشت به وی حمله کرد. وی تریپل ایچ را به گوشه رینگ برد به او حمله کرد او سابمیشن کیمورا لاک را بر روی دستان تریپل ایچ انجام داد و در ادامه آن بیگ شو و شیموس و کوفی کینسگتون وارد شدند و براک لزنر از آن جا فرار کرد. سپس تریل پایچ به کمک استارها توانست راو برود و از سالن خارج شد. او در بک استیج مورد مداوا قرار گرفت و از قرار معلوم آرنج دست وی شکست.

بیت د کلاک چلنج
د میز در مقابل سانتینومارلا

در ابتدا ایوتورس وارد شد و گفت نامبر وان کنتدرز دبلیودبلیوای به صورت بیت د کلاک چلنج مچ برگذار خواهد شد و کسی که در کمترین زمان ببرد در اور د لیمیت با سی ام پانک مبارزه خواهد کرد. اولین مسابقه بین سانتینومارلا و د میز برگذار شد. در ابتدا سانتینومارلا بهتر کار کرد و دو کاور کرد که میز در رفت در ادامه د میز چند حرکت انجام داد که سانتینومارلا تسلیم نشد. بازی گذشت تا اینکه در دقیقه چهارم مسابقه د میز در بدل کبری اسکال کراشینگ فینالی را انجام داد و برنده بازی شد.

برنده - د میز ( 4:18 )

قهرمانی دیواز
نیکی بلاک در مقابل بری بلا در مقابل لیلا

در ابتدا دو خواهر در حال بحث با یک دیگر بودند که لیلا روی نیکی دراپ کیک را اجرا کرد و در بازگشت رول آپ کرد و برنده بازی شد.

برنده - لیلا

بیت د کلاک چلنج
کریس جریکو در مقابل بیگ شو

بیگ شو چند پانچ به کریس جریکو در گوشه رینگ زد و پس از اجرای پاور اسلم کاور کرد که جریکو در دو کیک اوت کرد. در ادامه وی جریکو را به گوشه رینگ برد و باز هم به وی پانچ زد اما این بار بسیار زیاد به او زد. بیگ شو جریکو را به آن طرف رینگ برد و برای اجرا اسپیر رفت اما جریکو پا وی را زد و بیگ شو افتاد و چند ضربه به سر بیگ شو زد جریکو کاور کرد اما بیگ شو کیک اوت کرد جریکو به بالای طناب ها رفته و برای پرش رفت که بیگ شو بلند شد و بدل کرد بیگ شو نیز به بالای طناب رفت و جریکو نیز بدل کرد. در ادامه جریکو برای اجرا والز آو جریکو رفت که بیگ شو بدل کرد و رول آپ کرد اما جریکو در دو کیک اوت کرد. د میز در بک استیج این مسابقه را مشاهده می کند و نگران است. در ثانیه 50 بیگ شو برای بیگ رایت هند رفت که جریکو بدل کرد و وی را از رینگ خارج کرد. جریکو بیگ را در محوطه پزشکان انداخت و خود وارد رینگشد و داور شروه به شمردن کرد و به ده نرسیده زمان بازی تمام شد و این مسابقه بدون برنده به پایان رسید.

نتیجه - بدون برنده

برودس کلای در مقابل جی تی جی

برودس ضربات پا محکمی به جی تی جی زد او جی تی جی را در طناب های هد باد زد و بر روی او بادی اسلمینگ اجرا کرد و در ادامه جی تی جی به کمر بروس کلای چند بار پانچ زد اما برودس وی را گرفت و هد باد زد و پس از اجرای فانک اسپلش برنده بازی شد

برنده - برودس کلای

در بک استیچ جان لورنایتس و ایو و تدی لانگ حضور دارند و ایو می خواهد با جان صحبت کند و به تدی می گوید که حضور وی او زا نارحت می کند و نمس تواند صحبت کند. در ادامه وی به جان می گوید که بر روی صندلی بنشیند و آرام بگیرد. ایو تورس به او گفت که براک رفته است اما وی نیاز به یک رهبر دارد او گفت که براک تریپل ایچ را نابود کرد اما او به یک تصمیم نیاز داره در ادامه وی گفت که جان سینا نیاز به یک رقیب جدید دارد و جان بلند شد و گفت من می دانم که جان سینا باید با که باشد و از آن خوشم می آید.

بیت د کلاک چلنج
رندی اورتن در مقابل جک اسواگر

د میز در بک اسیتج در حال تماشای این مبارزه است. رندی اورتن در همان ابتدا یک رول آپ می کند اما جک فرار کرد. در ادامه جک رندی را به گوشه رینگ برد و چند ضربه زد اما باز هم رندی رول آپ کرد و جک فرار کرد. در ادامه اسواگر برای زدن پاور بامب آماده شد که رندی اورتن بدل کرد و بک برکر را اجرا کرد و کاور کرد اما جک اسواگر در دو کیک اوت کرد. جک اسواگر شولدربلاگ را روی پای رندی انجام داد. تماشاگران همه RKO را فریاد می زدند در یک دقیقه پایان رندی اورتن به خود آمد و پس ا اجرای یک پاوراسلم و یک دی دی تی فوق العاده آماده زدن آر کی او شد در ثانیه 30 برای آر کی او رفت که جک بدل کرد و انکل لاک را اجرا کرد و در 5 ثانیه پایانی آر کی او را اجرا کرد و دو ثانیه مانده به پایان برنده بازی شد.

برنده - رندی اورتن ( 4:16 )

قهرمانی دبلیودبلیوای تگ تیم
اپیکو و پریمو در مقابل کوفی کینگستون و آرتروز

این مسابقه بر سرکمربند تگ تیم برگذار شد. مسابقه را تروز و پریمو شروع کردند وپریمو به لیتل جیمی کیک زد در ادامه تروز وی را گرفت و از رینگ خارج کرد کمی رقص کرد. در ادامه پریمو بر روی تروز کلوزلاین را اجرا کرد و وی را به پیش اپیکو در گوشه رینگ برد. دقیایق ابتدایی را اپیکو و پریمو بهتر بودند اما تروز تسلیم آن ها نشد. در اواخر تروز دور از چشمان اور روی اپیکو حرکتی انجام داد و در بازگشت کوفی ترابل این پارادایس را اجرا کرد و برنده بازی شدند.

برنده مسابقه و قهرمان جدید - کوفی کینگستون و آرتروز

بیت د کلاک چلنج
کین در مقابل گریت کالی

در رایبس کین شروع به زدن ضربات پا به کالی کرد اما کالی وی را به گوشه رینگ برد و بر روی شاب را اجرا کرد و کین نیز وی را به گوشه دیگر رینگ برد و باز هم این اتفاق افتاد. کین برای چوکسلم رفت که کالی بدل کرد و در ادامه کین بر روی پای کالی کیک رفت. کین به ساعت نگاه کرد و دی دی تی اجرا کرد و کاور کرد اما کالی در دو کیک اوت کرد. او به زدن پانچ ها به کالی ادامه داد و به لایا تاپ روپ رفت و کلوزلاین خود را اجرا کرد اما کالی در دو کیک اوت کرد. در یم دقیقه پایانی بازی کالی شروع به زدن کین کرد و وی را از رینگ خارج کرد. کین یک چیپ شات بر روی کالی اجرا کرد اما اثری نداشت در 5 ثانیه پایانی هر دو برای اجرا چوکسلم رفتند که فایده نداشت بازی بدون برنده به پایان رسید اما پس از پایان بازی کین بر روی کالی چوکسلم را اجرا کرد.

نتیجه - بدون برنده

بیت د کلاک چلنج
دنیل برایان در مقابل جری د کینگ لاولر

برایان در گوشه رینگ شروع به زدن جری لاولر کرد اما جری پایچ وی را بدل کرد و چند ضربه به دنیل زد اما دنیل فرار کرد و چندین ضربه زانو به سر جری زد. جری پس از چند ثانیه یک دراپ کیک اجرا کرد اما در دو دنیل کیک اوت کرد. در ادامه جری بیگ رایت هند را اجرا کرد اما دنیل در دو کیک اوت کرد و یس لاک را اجرا کرد و برنده بازی شد. پس از پایان بازی موزیک سی ام پانک زده شد و وی وارد استیج شد و برایان را تشویق کرد و کمربند را بالای سر خود برد و برایان در رینگ مشغول گفتن یس یس بود.

برنده - دنیل برایان ( 2:21 )

در مین اونت شو جان سینا با دستی مراقبت شده وارد رینگ شد و میکروفن را بر داشت و گفت امشب آرنج تریپل ایچ شکست و من کاملا مطئمنم که چیزی شبیه به این را دیشب احساس کردم من برای مدتی در بیمارستان بودم ولی الان در کنار شما هستم. بازی من بسیار درد می کند ولی ام آر آی نشان داده است که هیچ شکستگی استخوانی ندارم. جان سینا گفت که برای برد نیازی به زنجیر ندارد و خیلی راخت تواسنت از یک فرصت کوچک برد بسازد. جان لورنایتس وارد رینگ شد و به سینا گفت که دارد تلاش می مند تا در سینا انگیزه ای ایجاد کند و فقط می خواهد به جان سینا فشار بیاورد تا وی بزرگ شود. جان در ادامه گفت که سینا باید از وی تشکر کند و سینا به تمسخر از وی تشکر کرد و وی را به خرنر تشبیه کرد. سینا گفت من دیشب در مقابل قهرمان سابق یو اف سی پیروز شدم. سینا گفت که جان لورنایتس در پشت قدرت مردم پنهان شده است. جان گفت که من میدانم سینا در حال حاضر آماده نیست و می خواهد من رقیب وی را برای اور د لیمیت معلوم کنم. در همین لحظه لرد تنسای وارد سالن شد به همراه یارش با جان سینا فیس تو فیس شد اما جان لورنایتس از پشت به سینا ضربه زد و در ادامه لرد تنسای به جان سینا حمله کرد لورنایتس گفت که حریف تو در اور د لیمیت من هستیم و سه نفری به جان سینا حمله کردند و جان لورنایتس به شدت دست سینا را آسیب زد و لرد تنسای دست سینا را روی پله های رینگ نگه داشت و جان لورنایتس با صندلی به دست سینا زد شعار یو ساک سالن را گرفته بود و جان لورنایتس با اجرای حرکت یو کنت سی می روی سینا سالن را ترک کرد و شو نیز به پایان رسید.




تاریخ : جمعه 91/5/6 ا 9:54 صبح نویسنده : ahmad ا نظر

نتایج کامل شو ماندی نایت راو 
به صورت کاملا اختصاصی در سایت دبلیودبلیوای بیست
به تاریخ 30 آپریل 2012

شو راو به پخس کلیپ هایی از مسابقه دیشب جان سینا در مقابل براک لزنر شروع شد. شو این هفته با خوش آمد گویی جاستین رابتس به تمامی تماشاگران به صورت رسمی شروع شد. وی جان لورنایتس را معرفی کرد و وی وارد رینگ شد. جان لورنایتس میکروفن را برداشت و شروع به معرفی خود کرد و گفت یکی دیگر از شب های قدرت مردم "People Power" است. در ادامه وی براک لزنر را مرعی کرد و براک با بوو هوادران وارد رینگ شد. براک به جانی دست داد بعد گفت دیشب مردم جهان شاهد درد وی بودند. براک به مردم که اتفاقی خواهد افتاد و در همین لحظه موزیک ورودی تریپل ایچ زده شد و وی با تشویق فوق العاده هوادران وارد سالن شد. جا لورنایتس به به براک لزنر گفت که آیا COO کمپانی را می شناسی ؟ و به تریپل ایچ گفت که من می دانم که آمدی به فیس جدید کمپانی دبلیودبلیوای تبریک بگی. تریپل ایچ گفت من آمدم که بگم جان لورنایتس کاری برای انجام دادن ندارد وی در ادامه به براک گفت که می تواند یک جت اختصاصی مخصوص خود داشته باشد که با آن به خانه برود اما چیزی دیگر به وی تعلق نخواهد گرفت. وی در ادامه گفت نام شو ماندی نایت راو خواهد ماند و هیچ وقت تغییر نخواهد کرد چون هیچ بزرگتر از این کمپانی نیست. تریپل ایچ گفت که او همه چیزهایی که در قرار داد است به او خواهد داد اما چیزهایی که براک در هفته گذشته راو خواستار بود به او نخواهد داد. او گفت جان لورنایتس اختیار تصمیم برای تغییرات را ندارد جان لورنایتس جلوی صحبت تریپل ایچ را گفت و به او گفت که تمامی کارهای در قرار داد فقط و فقط به خاطر هوادران بوده. تریپل ایچ به قرار داد نگاه کرد و گفت من می دونم که براک لزنر هوشمند است و خیلی باهوش است و برای کمپانی مفید است اما او چیرهایی را که جان لورنایتس به او وعده داده نمیگیرد. تریل پایچ گفت که براک باید برای دبلیودبلیوای و طرفداران بمانددر حالی ممکن است دوست یا نفرتی در بین استار های کشتی کج پیدا کند. تریپل ایچ در ادامه گفت که اگر وی می خواهد این کار را انجام دهد بیاید و قرار داد اصلی را امضا کند. و اگر نمی تواند می توانید با یک ok استعفا خود را بگوید و من وی را درک کرده و قبول میکنم. وی گفت که همه هواداران در اینجا می خواهند که تو باشی هر چند از تو خوششان نمی آید یا خوششان می آید وی گفت که آن ها می خواهند ری مچ خود را با جان سینا داشته باشی آن ها می خواهند که تو با رندی اورتن شیموس و پانک مبارزه کنی. حالا تو کدوم رو انتخاب می کنی؟جان لورنایتس سعی کرد که از تریپل ایچ سوالی بپرسد اما تریپل ایچ گفت که این صحبت بین من و براک لزنر است و تو نباید دخالت کنی !!.  جان لورنایتس باز هم قصد دخالت داشت که تریپل ایچ گفت جان من نمی خواستم اینو بگم ولی خفه شو!!!. سپس به براک گفت من می خواهم تو اینجا باشی. جان لورنایتس باز هم آمد و گفت که این یک بی احترامی است و این قضیه را با هیات مدیره در میان خواهد گذاشت در همین حال تریپل ایچ بازگشت و قصد صحبت با جان را داشت که براک از پشت به وی حمله کرد. وی تریپل ایچ را به گوشه رینگ برد به او حمله کرد او سابمیشن کیمورا لاک را بر روی دستان تریپل ایچ انجام داد و در ادامه آن بیگ شو و شیموس و کوفی کینسگتون وارد شدند و براک لزنر از آن جا فرار کرد. سپس تریل پایچ به کمک استارها توانست راو برود و از سالن خارج شد. او در بک استیج مورد مداوا قرار گرفت و از قرار معلوم آرنج دست وی شکست.

بیت د کلاک چلنج
د میز در مقابل سانتینومارلا

در ابتدا ایوتورس وارد شد و گفت نامبر وان کنتدرز دبلیودبلیوای به صورت بیت د کلاک چلنج مچ برگذار خواهد شد و کسی که در کمترین زمان ببرد در اور د لیمیت با سی ام پانک مبارزه خواهد کرد. اولین مسابقه بین سانتینومارلا و د میز برگذار شد. در ابتدا سانتینومارلا بهتر کار کرد و دو کاور کرد که میز در رفت در ادامه د میز چند حرکت انجام داد که سانتینومارلا تسلیم نشد. بازی گذشت تا اینکه در دقیقه چهارم مسابقه د میز در بدل کبری اسکال کراشینگ فینالی را انجام داد و برنده بازی شد.

برنده - د میز ( 4:18 )

قهرمانی دیواز
نیکی بلاک در مقابل بری بلا در مقابل لیلا

در ابتدا دو خواهر در حال بحث با یک دیگر بودند که لیلا روی نیکی دراپ کیک را اجرا کرد و در بازگشت رول آپ کرد و برنده بازی شد.

برنده - لیلا

بیت د کلاک چلنج
کریس جریکو در مقابل بیگ شو

بیگ شو چند پانچ به کریس جریکو در گوشه رینگ زد و پس از اجرای پاور اسلم کاور کرد که جریکو در دو کیک اوت کرد. در ادامه وی جریکو را به گوشه رینگ برد و باز هم به وی پانچ زد اما این بار بسیار زیاد به او زد. بیگ شو جریکو را به آن طرف رینگ برد و برای اجرا اسپیر رفت اما جریکو پا وی را زد و بیگ شو افتاد و چند ضربه به سر بیگ شو زد جریکو کاور کرد اما بیگ شو کیک اوت کرد جریکو به بالای طناب ها رفته و برای پرش رفت که بیگ شو بلند شد و بدل کرد بیگ شو نیز به بالای طناب رفت و جریکو نیز بدل کرد. در ادامه جریکو برای اجرا والز آو جریکو رفت که بیگ شو بدل کرد و رول آپ کرد اما جریکو در دو کیک اوت کرد. د میز در بک استیج این مسابقه را مشاهده می کند و نگران است. در ثانیه 50 بیگ شو برای بیگ رایت هند رفت که جریکو بدل کرد و وی را از رینگ خارج کرد. جریکو بیگ را در محوطه پزشکان انداخت و خود وارد رینگشد و داور شروه به شمردن کرد و به ده نرسیده زمان بازی تمام شد و این مسابقه بدون برنده به پایان رسید.

نتیجه - بدون برنده

برودس کلای در مقابل جی تی جی

برودس ضربات پا محکمی به جی تی جی زد او جی تی جی را در طناب های هد باد زد و بر روی او بادی اسلمینگ اجرا کرد و در ادامه جی تی جی به کمر بروس کلای چند بار پانچ زد اما برودس وی را گرفت و هد باد زد و پس از اجرای فانک اسپلش برنده بازی شد

برنده - برودس کلای

در بک استیچ جان لورنایتس و ایو و تدی لانگ حضور دارند و ایو می خواهد با جان صحبت کند و به تدی می گوید که حضور وی او زا نارحت می کند و نمس تواند صحبت کند. در ادامه وی به جان می گوید که بر روی صندلی بنشیند و آرام بگیرد. ایو تورس به او گفت که براک رفته است اما وی نیاز به یک رهبر دارد او گفت که براک تریپل ایچ را نابود کرد اما او به یک تصمیم نیاز داره در ادامه وی گفت که جان سینا نیاز به یک رقیب جدید دارد و جان بلند شد و گفت من می دانم که جان سینا باید با که باشد و از آن خوشم می آید.

بیت د کلاک چلنج
رندی اورتن در مقابل جک اسواگر

د میز در بک اسیتج در حال تماشای این مبارزه است. رندی اورتن در همان ابتدا یک رول آپ می کند اما جک فرار کرد. در ادامه جک رندی را به گوشه رینگ برد و چند ضربه زد اما باز هم رندی رول آپ کرد و جک فرار کرد. در ادامه اسواگر برای زدن پاور بامب آماده شد که رندی اورتن بدل کرد و بک برکر را اجرا کرد و کاور کرد اما جک اسواگر در دو کیک اوت کرد. جک اسواگر شولدربلاگ را روی پای رندی انجام داد. تماشاگران همه RKO را فریاد می زدند در یک دقیقه پایان رندی اورتن به خود آمد و پس ا اجرای یک پاوراسلم و یک دی دی تی فوق العاده آماده زدن آر کی او شد در ثانیه 30 برای آر کی او رفت که جک بدل کرد و انکل لاک را اجرا کرد و در 5 ثانیه پایانی آر کی او را اجرا کرد و دو ثانیه مانده به پایان برنده بازی شد.

برنده - رندی اورتن ( 4:16 )

قهرمانی دبلیودبلیوای تگ تیم
اپیکو و پریمو در مقابل کوفی کینگستون و آرتروز

این مسابقه بر سرکمربند تگ تیم برگذار شد. مسابقه را تروز و پریمو شروع کردند وپریمو به لیتل جیمی کیک زد در ادامه تروز وی را گرفت و از رینگ خارج کرد کمی رقص کرد. در ادامه پریمو بر روی تروز کلوزلاین را اجرا کرد و وی را به پیش اپیکو در گوشه رینگ برد. دقیایق ابتدایی را اپیکو و پریمو بهتر بودند اما تروز تسلیم آن ها نشد. در اواخر تروز دور از چشمان اور روی اپیکو حرکتی انجام داد و در بازگشت کوفی ترابل این پارادایس را اجرا کرد و برنده بازی شدند.

برنده مسابقه و قهرمان جدید - کوفی کینگستون و آرتروز

بیت د کلاک چلنج
کین در مقابل گریت کالی

در رایبس کین شروع به زدن ضربات پا به کالی کرد اما کالی وی را به گوشه رینگ برد و بر روی شاب را اجرا کرد و کین نیز وی را به گوشه دیگر رینگ برد و باز هم این اتفاق افتاد. کین برای چوکسلم رفت که کالی بدل کرد و در ادامه کین بر روی پای کالی کیک رفت. کین به ساعت نگاه کرد و دی دی تی اجرا کرد و کاور کرد اما کالی در دو کیک اوت کرد. او به زدن پانچ ها به کالی ادامه داد و به لایا تاپ روپ رفت و کلوزلاین خود را اجرا کرد اما کالی در دو کیک اوت کرد. در یم دقیقه پایانی بازی کالی شروع به زدن کین کرد و وی را از رینگ خارج کرد. کین یک چیپ شات بر روی کالی اجرا کرد اما اثری نداشت در 5 ثانیه پایانی هر دو برای اجرا چوکسلم رفتند که فایده نداشت بازی بدون برنده به پایان رسید اما پس از پایان بازی کین بر روی کالی چوکسلم را اجرا کرد.

نتیجه - بدون برنده

بیت د کلاک چلنج
دنیل برایان در مقابل جری د کینگ لاولر

برایان در گوشه رینگ شروع به زدن جری لاولر کرد اما جری پایچ وی را بدل کرد و چند ضربه به دنیل زد اما دنیل فرار کرد و چندین ضربه زانو به سر جری زد. جری پس از چند ثانیه یک دراپ کیک اجرا کرد اما در دو دنیل کیک اوت کرد. در ادامه جری بیگ رایت هند را اجرا کرد اما دنیل در دو کیک اوت کرد و یس لاک را اجرا کرد و برنده بازی شد. پس از پایان بازی موزیک سی ام پانک زده شد و وی وارد استیج شد و برایان را تشویق کرد و کمربند را بالای سر خود برد و برایان در رینگ مشغول گفتن یس یس بود.

برنده - دنیل برایان ( 2:21 )

در مین اونت شو جان سینا با دستی مراقبت شده وارد رینگ شد و میکروفن را بر داشت و گفت امشب آرنج تریپل ایچ شکست و من کاملا مطئمنم که چیزی شبیه به این را دیشب احساس کردم من برای مدتی در بیمارستان بودم ولی الان در کنار شما هستم. بازی من بسیار درد می کند ولی ام آر آی نشان داده است که هیچ شکستگی استخوانی ندارم. جان سینا گفت که برای برد نیازی به زنجیر ندارد و خیلی راخت تواسنت از یک فرصت کوچک برد بسازد. جان لورنایتس وارد رینگ شد و به سینا گفت که دارد تلاش می مند تا در سینا انگیزه ای ایجاد کند و فقط می خواهد به جان سینا فشار بیاورد تا وی بزرگ شود. جان در ادامه گفت که سینا باید از وی تشکر کند و سینا به تمسخر از وی تشکر کرد و وی را به خرنر تشبیه کرد. سینا گفت من دیشب در مقابل قهرمان سابق یو اف سی پیروز شدم. سینا گفت که جان لورنایتس در پشت قدرت مردم پنهان شده است. جان گفت که من میدانم سینا در حال حاضر آماده نیست و می خواهد من رقیب وی را برای اور د لیمیت معلوم کنم. در همین لحظه لرد تنسای وارد سالن شد به همراه یارش با جان سینا فیس تو فیس شد اما جان لورنایتس از پشت به سینا ضربه زد و در ادامه لرد تنسای به جان سینا حمله کرد لورنایتس گفت که حریف تو در اور د لیمیت من هستیم و سه نفری به جان سینا حمله کردند و جان لورنایتس به شدت دست سینا را آسیب زد و لرد تنسای دست سینا را روی پله های رینگ نگه داشت و جان لورنایتس با صندلی به دست سینا زد شعار یو ساک سالن را گرفته بود و جان لورنایتس با اجرای حرکت یو کنت سی می روی سینا سالن را ترک کرد و شو نیز به پایان رسید.




تاریخ : جمعه 91/5/6 ا 9:43 صبح نویسنده : ahmad ا نظر

نتایج کامل شو ماندی نایت راو 
به صورت کاملا اختصاصی در سایت دبلیودبلیوای بیست
به تاریخ 30 آپریل 2012

شو راو به پخس کلیپ هایی از مسابقه دیشب جان سینا در مقابل براک لزنر شروع شد. شو این هفته با خوش آمد گویی جاستین رابتس به تمامی تماشاگران به صورت رسمی شروع شد. وی جان لورنایتس را معرفی کرد و وی وارد رینگ شد. جان لورنایتس میکروفن را برداشت و شروع به معرفی خود کرد و گفت یکی دیگر از شب های قدرت مردم "People Power" است. در ادامه وی براک لزنر را مرعی کرد و براک با بوو هوادران وارد رینگ شد. براک به جانی دست داد بعد گفت دیشب مردم جهان شاهد درد وی بودند. براک به مردم که اتفاقی خواهد افتاد و در همین لحظه موزیک ورودی تریپل ایچ زده شد و وی با تشویق فوق العاده هوادران وارد سالن شد. جا لورنایتس به به براک لزنر گفت که آیا COO کمپانی را می شناسی ؟ و به تریپل ایچ گفت که من می دانم که آمدی به فیس جدید کمپانی دبلیودبلیوای تبریک بگی. تریپل ایچ گفت من آمدم که بگم جان لورنایتس کاری برای انجام دادن ندارد وی در ادامه به براک گفت که می تواند یک جت اختصاصی مخصوص خود داشته باشد که با آن به خانه برود اما چیزی دیگر به وی تعلق نخواهد گرفت. وی در ادامه گفت نام شو ماندی نایت راو خواهد ماند و هیچ وقت تغییر نخواهد کرد چون هیچ بزرگتر از این کمپانی نیست. تریپل ایچ گفت که او همه چیزهایی که در قرار داد است به او خواهد داد اما چیزهایی که براک در هفته گذشته راو خواستار بود به او نخواهد داد. او گفت جان لورنایتس اختیار تصمیم برای تغییرات را ندارد جان لورنایتس جلوی صحبت تریپل ایچ را گفت و به او گفت که تمامی کارهای در قرار داد فقط و فقط به خاطر هوادران بوده. تریپل ایچ به قرار داد نگاه کرد و گفت من می دونم که براک لزنر هوشمند است و خیلی باهوش است و برای کمپانی مفید است اما او چیرهایی را که جان لورنایتس به او وعده داده نمیگیرد. تریل پایچ گفت که براک باید برای دبلیودبلیوای و طرفداران بمانددر حالی ممکن است دوست یا نفرتی در بین استار های کشتی کج پیدا کند. تریپل ایچ در ادامه گفت که اگر وی می خواهد این کار را انجام دهد بیاید و قرار داد اصلی را امضا کند. و اگر نمی تواند می توانید با یک ok استعفا خود را بگوید و من وی را درک کرده و قبول میکنم. وی گفت که همه هواداران در اینجا می خواهند که تو باشی هر چند از تو خوششان نمی آید یا خوششان می آید وی گفت که آن ها می خواهند ری مچ خود را با جان سینا داشته باشی آن ها می خواهند که تو با رندی اورتن شیموس و پانک مبارزه کنی. حالا تو کدوم رو انتخاب می کنی؟جان لورنایتس سعی کرد که از تریپل ایچ سوالی بپرسد اما تریپل ایچ گفت که این صحبت بین من و براک لزنر است و تو نباید دخالت کنی !!.  جان لورنایتس باز هم قصد دخالت داشت که تریپل ایچ گفت جان من نمی خواستم اینو بگم ولی خفه شو!!!. سپس به براک گفت من می خواهم تو اینجا باشی. جان لورنایتس باز هم آمد و گفت که این یک بی احترامی است و این قضیه را با هیات مدیره در میان خواهد گذاشت در همین حال تریپل ایچ بازگشت و قصد صحبت با جان را داشت که براک از پشت به وی حمله کرد. وی تریپل ایچ را به گوشه رینگ برد به او حمله کرد او سابمیشن کیمورا لاک را بر روی دستان تریپل ایچ انجام داد و در ادامه آن بیگ شو و شیموس و کوفی کینسگتون وارد شدند و براک لزنر از آن جا فرار کرد. سپس تریل پایچ به کمک استارها توانست راو برود و از سالن خارج شد. او در بک استیج مورد مداوا قرار گرفت و از قرار معلوم آرنج دست وی شکست.

بیت د کلاک چلنج
د میز در مقابل سانتینومارلا

در ابتدا ایوتورس وارد شد و گفت نامبر وان کنتدرز دبلیودبلیوای به صورت بیت د کلاک چلنج مچ برگذار خواهد شد و کسی که در کمترین زمان ببرد در اور د لیمیت با سی ام پانک مبارزه خواهد کرد. اولین مسابقه بین سانتینومارلا و د میز برگذار شد. در ابتدا سانتینومارلا بهتر کار کرد و دو کاور کرد که میز در رفت در ادامه د میز چند حرکت انجام داد که سانتینومارلا تسلیم نشد. بازی گذشت تا اینکه در دقیقه چهارم مسابقه د میز در بدل کبری اسکال کراشینگ فینالی را انجام داد و برنده بازی شد.

برنده - د میز ( 4:18 )

قهرمانی دیواز
نیکی بلاک در مقابل بری بلا در مقابل لیلا

در ابتدا دو خواهر در حال بحث با یک دیگر بودند که لیلا روی نیکی دراپ کیک را اجرا کرد و در بازگشت رول آپ کرد و برنده بازی شد.

برنده - لیلا

بیت د کلاک چلنج
کریس جریکو در مقابل بیگ شو

بیگ شو چند پانچ به کریس جریکو در گوشه رینگ زد و پس از اجرای پاور اسلم کاور کرد که جریکو در دو کیک اوت کرد. در ادامه وی جریکو را به گوشه رینگ برد و باز هم به وی پانچ زد اما این بار بسیار زیاد به او زد. بیگ شو جریکو را به آن طرف رینگ برد و برای اجرا اسپیر رفت اما جریکو پا وی را زد و بیگ شو افتاد و چند ضربه به سر بیگ شو زد جریکو کاور کرد اما بیگ شو کیک اوت کرد جریکو به بالای طناب ها رفته و برای پرش رفت که بیگ شو بلند شد و بدل کرد بیگ شو نیز به بالای طناب رفت و جریکو نیز بدل کرد. در ادامه جریکو برای اجرا والز آو جریکو رفت که بیگ شو بدل کرد و رول آپ کرد اما جریکو در دو کیک اوت کرد. د میز در بک استیج این مسابقه را مشاهده می کند و نگران است. در ثانیه 50 بیگ شو برای بیگ رایت هند رفت که جریکو بدل کرد و وی را از رینگ خارج کرد. جریکو بیگ را در محوطه پزشکان انداخت و خود وارد رینگشد و داور شروه به شمردن کرد و به ده نرسیده زمان بازی تمام شد و این مسابقه بدون برنده به پایان رسید.

نتیجه - بدون برنده

برودس کلای در مقابل جی تی جی

برودس ضربات پا محکمی به جی تی جی زد او جی تی جی را در طناب های هد باد زد و بر روی او بادی اسلمینگ اجرا کرد و در ادامه جی تی جی به کمر بروس کلای چند بار پانچ زد اما برودس وی را گرفت و هد باد زد و پس از اجرای فانک اسپلش برنده بازی شد

برنده - برودس کلای

در بک استیچ جان لورنایتس و ایو و تدی لانگ حضور دارند و ایو می خواهد با جان صحبت کند و به تدی می گوید که حضور وی او زا نارحت می کند و نمس تواند صحبت کند. در ادامه وی به جان می گوید که بر روی صندلی بنشیند و آرام بگیرد. ایو تورس به او گفت که براک رفته است اما وی نیاز به یک رهبر دارد او گفت که براک تریپل ایچ را نابود کرد اما او به یک تصمیم نیاز داره در ادامه وی گفت که جان سینا نیاز به یک رقیب جدید دارد و جان بلند شد و گفت من می دانم که جان سینا باید با که باشد و از آن خوشم می آید.

بیت د کلاک چلنج
رندی اورتن در مقابل جک اسواگر

د میز در بک اسیتج در حال تماشای این مبارزه است. رندی اورتن در همان ابتدا یک رول آپ می کند اما جک فرار کرد. در ادامه جک رندی را به گوشه رینگ برد و چند ضربه زد اما باز هم رندی رول آپ کرد و جک فرار کرد. در ادامه اسواگر برای زدن پاور بامب آماده شد که رندی اورتن بدل کرد و بک برکر را اجرا کرد و کاور کرد اما جک اسواگر در دو کیک اوت کرد. جک اسواگر شولدربلاگ را روی پای رندی انجام داد. تماشاگران همه RKO را فریاد می زدند در یک دقیقه پایان رندی اورتن به خود آمد و پس ا اجرای یک پاوراسلم و یک دی دی تی فوق العاده آماده زدن آر کی او شد در ثانیه 30 برای آر کی او رفت که جک بدل کرد و انکل لاک را اجرا کرد و در 5 ثانیه پایانی آر کی او را اجرا کرد و دو ثانیه مانده به پایان برنده بازی شد.

برنده - رندی اورتن ( 4:16 )

قهرمانی دبلیودبلیوای تگ تیم
اپیکو و پریمو در مقابل کوفی کینگستون و آرتروز

این مسابقه بر سرکمربند تگ تیم برگذار شد. مسابقه را تروز و پریمو شروع کردند وپریمو به لیتل جیمی کیک زد در ادامه تروز وی را گرفت و از رینگ خارج کرد کمی رقص کرد. در ادامه پریمو بر روی تروز کلوزلاین را اجرا کرد و وی را به پیش اپیکو در گوشه رینگ برد. دقیایق ابتدایی را اپیکو و پریمو بهتر بودند اما تروز تسلیم آن ها نشد. در اواخر تروز دور از چشمان اور روی اپیکو حرکتی انجام داد و در بازگشت کوفی ترابل این پارادایس را اجرا کرد و برنده بازی شدند.

برنده مسابقه و قهرمان جدید - کوفی کینگستون و آرتروز

بیت د کلاک چلنج
کین در مقابل گریت کالی

در رایبس کین شروع به زدن ضربات پا به کالی کرد اما کالی وی را به گوشه رینگ برد و بر روی شاب را اجرا کرد و کین نیز وی را به گوشه دیگر رینگ برد و باز هم این اتفاق افتاد. کین برای چوکسلم رفت که کالی بدل کرد و در ادامه کین بر روی پای کالی کیک رفت. کین به ساعت نگاه کرد و دی دی تی اجرا کرد و کاور کرد اما کالی در دو کیک اوت کرد. او به زدن پانچ ها به کالی ادامه داد و به لایا تاپ روپ رفت و کلوزلاین خود را اجرا کرد اما کالی در دو کیک اوت کرد. در یم دقیقه پایانی بازی کالی شروع به زدن کین کرد و وی را از رینگ خارج کرد. کین یک چیپ شات بر روی کالی اجرا کرد اما اثری نداشت در 5 ثانیه پایانی هر دو برای اجرا چوکسلم رفتند که فایده نداشت بازی بدون برنده به پایان رسید اما پس از پایان بازی کین بر روی کالی چوکسلم را اجرا کرد.

نتیجه - بدون برنده

بیت د کلاک چلنج
دنیل برایان در مقابل جری د کینگ لاولر

برایان در گوشه رینگ شروع به زدن جری لاولر کرد اما جری پایچ وی را بدل کرد و چند ضربه به دنیل زد اما دنیل فرار کرد و چندین ضربه زانو به سر جری زد. جری پس از چند ثانیه یک دراپ کیک اجرا کرد اما در دو دنیل کیک اوت کرد. در ادامه جری بیگ رایت هند را اجرا کرد اما دنیل در دو کیک اوت کرد و یس لاک را اجرا کرد و برنده بازی شد. پس از پایان بازی موزیک سی ام پانک زده شد و وی وارد استیج شد و برایان را تشویق کرد و کمربند را بالای سر خود برد و برایان در رینگ مشغول گفتن یس یس بود.

برنده - دنیل برایان ( 2:21 )

در مین اونت شو جان سینا با دستی مراقبت شده وارد رینگ شد و میکروفن را بر داشت و گفت امشب آرنج تریپل ایچ شکست و من کاملا مطئمنم که چیزی شبیه به این را دیشب احساس کردم من برای مدتی در بیمارستان بودم ولی الان در کنار شما هستم. بازی من بسیار درد می کند ولی ام آر آی نشان داده است که هیچ شکستگی استخوانی ندارم. جان سینا گفت که برای برد نیازی به زنجیر ندارد و خیلی راخت تواسنت از یک فرصت کوچک برد بسازد. جان لورنایتس وارد رینگ شد و به سینا گفت که دارد تلاش می مند تا در سینا انگیزه ای ایجاد کند و فقط می خواهد به جان سینا فشار بیاورد تا وی بزرگ شود. جان در ادامه گفت که سینا باید از وی تشکر کند و سینا به تمسخر از وی تشکر کرد و وی را به خرنر تشبیه کرد. سینا گفت من دیشب در مقابل قهرمان سابق یو اف سی پیروز شدم. سینا گفت که جان لورنایتس در پشت قدرت مردم پنهان شده است. جان گفت که من میدانم سینا در حال حاضر آماده نیست و می خواهد من رقیب وی را برای اور د لیمیت معلوم کنم. در همین لحظه لرد تنسای وارد سالن شد به همراه یارش با جان سینا فیس تو فیس شد اما جان لورنایتس از پشت به سینا ضربه زد و در ادامه لرد تنسای به جان سینا حمله کرد لورنایتس گفت که حریف تو در اور د لیمیت من هستیم و سه نفری به جان سینا حمله کردند و جان لورنایتس به شدت دست سینا را آسیب زد و لرد تنسای دست سینا را روی پله های رینگ نگه داشت و جان لورنایتس با صندلی به دست سینا زد شعار یو ساک سالن را گرفته بود و جان لورنایتس با اجرای حرکت یو کنت سی می روی سینا سالن را ترک کرد و شو نیز به پایان رسید.
 




تاریخ : جمعه 91/5/6 ا 9:39 صبح نویسنده : ahmad ا نظر

پیش نمایش رویال رامبل 2012 :

نخستین پی پی وی سال کمپانی دبلیو دبلیو ای تا ساعاتی دیگر در شهر سنت لوئیس، میسوری آغاز خواهد شد. رویال رامبل عنوان این پی پی وی است که 25 امین سال برگزاری خود را تجربه خواهد کرد. این پی پی وی که در ساعات ایتدایی بامداد فردا برگزار خواهد شد، استارتی برای "رود تو رسلمنیا" خواهد بود چرا که برنده رویال رامبل مچ آن که در مین اونت برگزار خواهد شد، عملا صاحب تایتل شات برای رسلمنیا خواهد شد. هم اکنون نگاهی به تاریخچه این رویداد و همچنین پیش نمایش مسابقات امشب خواهیم انداخت.

  

تاریخچه پی پی وی رویال رامبل:

رویال رامبل یکی از چهار پی پر ویو قدیمی کمپانی دبلیو دبلیو ای است که هر ساله در ماه ژانویه به عنوان اولین رویداد سال جدید برگزار میشود. رویدادی که استارتی برای "رود تو رسلمنیا" خواهد بود و برنده رویال رامبل مچ آن صاحب یک تایتل شات در بزرگترین ایونت رستلینگ در جهان میشود. امسال رویال رامبل برای بیست و پنجمین بار برگزار خواهد شد که از این حیث نیز یکی از قدیمی ترین پی پی وی های کمپانی به شمار می رود. سنت لوئیس، میسوری محل برگزاری رویال رامبل امسال خواهد بود که در تاریخ کمپانی برای نخستین بار است که این شهر میزبان این پی پی وی خواهد بود. 

جزئیات و اطلاعات دقیق رویال رامبل 2012:

تاریخ برگزاری: 29 ژانویه برابر با 10 بهمن

روز برگزاری: یکشنبه شب به وقت محلی برابر با بامداد دوشنبه به وقت ایران
ساعت آغاز مسابقه: 18:45 به وقت محلی برابر با 4:30 بامداد به وقت ایران
مکان برگزاری: سنت لوئیس، میسوری
محل برگزاری مسابقه: استادیوم اسکات رید سنتر
ساعت بازگشایی درب استادیوم برای تماشاگران: 17:45 به وقت محلی

پوستر رسمی: در این لینک
لوگوی رسمی: در این لینک

مسابقات قهرمانی درنظر گرفته شده در رویال رامبل 2012:
مسابقه ای بر سر کمربند قهرمانی WWE: سی ام پانک (C) در مقابل دالف زیگلر

بلافاصله پس از دست دادن تایتل ایالات متحده توسط زیگلر، وی با برد پانک در یکی از راء های پس از تی ال سی البته با کمک جنرال منجر موقت راء موفق شد نامبر وان کنتندر این تایتل شود. آلبرتو دلریو و د میز چلنجر های قبلی بودند که میز در قالب استوری با آرتروث قرار گرفت و دلریو نیز مصدوم شد تا دست کمپانی برای حریف جدید پانک تقریبا بسته شود و استوری نویسان مجبور شوند که احتمالا یک استوری کوتاه مدت برای زیگلر بنویسند و وی را به سوی هر چه حرفه ای شدن پیش ببرند! قطعا با وضعیت برند اسمکدان، برنده رویال رامبل مچ امسال به احتمال فراوان حریف جدید پانک برای رفتن به رسلمنیا خواهد بود. ضمن اینکه داور ویژه این بازی جان لورینایتیس است که با توجه به اتفاقات میان او و پانک در چند هفته اخیر بعید به نظر میرسد که در بازی فردا بی حاشیه باشد! طبق آخرین خبرها پانک برنده قطعی این بازی خواهد بود و منتظر برنده رویال رامبل مچ خواهد ماند!

مسابقه ای بر سر کمربند سنگین وزن جهان: دنیل برایان (C) در مقابل بیگشو در مقابل مارک هنری

استیل کیج مچ، شاید فردا قهرمان جدیدی برای تایتل سنگین وزن را مشخص کند! این اولین بار در طول تاریخ رویال رامبل است که یک بازی استیل کیج مچ در آن در نظر گرفته شده است جائی که دو غول کنونی کمپانی باید با فرصت طلبی چون برایان مسابقه بدهند! در شوء های اسمکدان پس از تی ال سی برایان تلاش زیادی کرد تا در بازی های خود مقابل این دو غول بازنده نباشد تا جنرال منجر اسمکدان هم با در نظر گرفتن یک بازی تریپل ترت مچ در رویال رامبل جوابی قاطع به قهرمان این تایتل که فاصله بسیار کمی تا هیل شدن دارد، بدهد. عملا هنری از گزینه های برد در این بازی خارج است و رقابت اصلی میان بیگشو و برایان است که با توجه به اتفاقات آخرین اسمکدان، کفه ترازو کمی به سمت برایان برای برنده شدن در این بازی سنگینی میکند درست چیزی که اکثر سایت های خبری نیز آنرا پیش بینی کردند!

 




تاریخ : جمعه 91/5/6 ا 9:26 صبح نویسنده : ahmad ا نظر

مسابقات معمولی درنظر گرفته شده در رویال رامبل 2012:
One On One : کین در مقابل جان سینا

کین پس از بازگشت از دوران مصدومیت در راء اسلمی آوادز در حالی که همگی فکر حمله وی به عامل مصدومیت او یعنی مارک هنری را می کردند، وی به فیس آف کمپانی که کمی محبوبیت خود را در این اواخر از دست داده بود حمله کرد و با درفت کین به برند راء، عملا استوری او به سینا کلید خورد! مسابقه ای که شاید خیلی ها آرزوی آن را داشتند و منتظر آن هستند، قرار است تا ساعاتی دیگر برگزار شود البته این بازی نمی تواند مانع حضور این دو در رویال رامبل مچ شود. کین در هفته گذشته به شدت زک رایدر را مصدوم کرد و عملا او را حداقل تا یک ماهی خانه نشین کرد! او که وعده داده بود سینا تا قبل از رویال رامبل در آغوش نفرت جای بگیرد، در آخرین راء وعده خود را عملی کرد و حالا فردا باید با کسی بازی کند که شبیه به خودش است! طبق آخرین خبرها احتمال برد بیگ رد مانستر در این بازی کمی بیشتر از سینا اعلام شده است!

Royal Rumble Match : مسابقه 30 نفره رویال رامبل

قطعا همگان تمام حواسشان به این مسابقه است جائی که کمپانی استاد سورپرایز کردن در ورودی استاران است که همین امر باعث به وجود آمدن طرفداران زیادی برای این مسابقه مین اونت شده است. امسال نیز چندین استار شانس زیادی برای برد این بازی دارند که با توجه به تحلیل سایت های خبری معتبر و نزدیک به کمپانی، این افراد را در زیر می آوریم:
 
1- کریس جریکو: قطعا همه علاقمندان به مسابقات از کارهای این چند هفته اخیر جریکو خبر دارند. وی کارهایی در این هفته ها کرد تا در نهایت اعلام کند "فردا دنیا به پایان خواهد رسید" اینکه قرار است فردا چه اتفاقی رخ بدهد، حدس آن کار هر کسی نیست و شاید اولین چیزی که به ذهن هر کس برسد، برد وی در رویال رامبل مچ است که هیچ بعید نیست!

 

2- شیموس: "سفید بزرگ" یکی از اصلی ترین گزینه ها برای برد در رویال رامبل مچ امسال است! شیموس می تواند گزینه بسیار خوبی برای هیل کردن کامل دنیل برایان باشد و مسابقه ای در رسلمنیا بین این دو صورت بگیرد که البته کمی بعید است اما در هر صورت با توجه به اتفاقات سال گذشته که برای آلبرتو دلریو رخ داد، شانس شیموس بسیار زیاد به نظر میرسد.

 

3- کین: بیگ رد مانستر هم یکی از گزینه های اصلی برای پیروزی در رویال رامبل مچ خواهد بود. شاید اکثر طرفداران به رستلینگ با توجه به استوری کین با سینا و بازی او در رامبل مچ، شانس وی را کم بدانند اما با توجه به اینکه کین هیچ وقت به حق اصلی خود در این مسابقه نرسیده است و پس از سال ها مجددا با کاراکتر قدیمی خود در این ایونت حضور پیدا میکند، دیگر نمی توان از شانس کم او صحبت کرد!

 

4- وید برت: یکی دیگر از آیندگان دبلیو دبلیو ای بدون شک برت انگلیسی خواهد بود. او که به تازگی یکی از قدیمی ترین استاران کمپانی را به مصدومیت فرستاد، یکی از نامزدها برای پیروزی در رویال رامبل مچ امسال خواهد بود. شاید اگر کمپانی به فکر فیس کردن برایان باشد، قطعا برت اولین گزینه برای این کار خواهد بود!

 

5- رندی اورتن: خیلی ها "د وایپر" را شانس دیگری برای پیروزی در رویال رامبل مچ معرفی میکنند اما اورتن در آخرین اسمکدان بازگشت و درگیری خود با برت را ادامه داد و عملا در این مسابقه هم درگیری بین این دو ادامه پیدا میکند و از طرفی هم با توجه به اینکه تنها سه سال از پیروزی اورتن در سال 2009 می گذرد، بعید است که او بار دیگر هم برنده شود البته نباید محل برگزاری این رویداد را هم ندیده گرفت!

 

قطعا استاران زیاد دیگری می توانستند در بین این پنج گزینه حضور داشته باشند که با توجه به آخرین خبرها و تحلیل سایت های معتبر خبری، این 5 گزینه نامزد پیروزی در بازی فردا معرفی شدند. اما نباید از سورپرایز های رویال رامبل فردا هم به راحتی عبور کرد جائی که قرار است به احتمال بسیار زیاد، کریسچن به مسابقات برگردد چرا که وی ساعاتی پیش در فرودگاه شهر میسوری دیده شده است! از طرفی حضور کوین نش نیز در این ایونت قطعی است و با این تفاسیر احتمالا رقیب استوری وی، تریپل اچ نیز در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد. هر چند خبرهایی از بازگشت آندرتیکر در این پی پی وی نیز به گوش میرسد اما نمی توان زیاد به آن اطمینان کرد! از بین هال اف فیمر های دبلیو دبلیو ای نیز حضور جیم دوگان تقریبا قطعی است و شایعاتی مبنی بر حضور واریور انیمال و رود داگ نیز به گوش میرسد که صحت آن تا ساعاتی دیگز مشخص خواهد شد. اما بد نیست نگاهی به آماری جالب از مسابقات رویال رامبل مچ بیندازیم:




تاریخ : جمعه 91/5/6 ا 9:17 صبح نویسنده : ahmad ا نظر
.: Weblog Themes By violetSkin :.

دانلود آهنگ جدید