سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هافبک بارسلونا پس از تمدید قراردادش تا سال 2016 با این تیم از رویای بازی تا 40 سالگی پرده برداشت.
فارس - باشگاه بارسلونا در وب‌سایت خود اعلام کرد که کارلوس پویول قراردادش را تا 30 ژوئن 2016 با باشگاه تمدید کرد. ساندرو روسل رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومو نایب رئیس فوتبال باشگاه، آندونی زوبیزارتا مدیر فنی باشگاه و مدیر برنامه‌های پویول برای تمدیداین قرارداد حاضر بودند.

پویول در این باره اظهار داشت: بسیار راضی و خوشحالم. هدف من این بود که تا جایی که می‌توانم در همین باشگاه بمانم. از باشگاه برای تمام تلاش‌هایش قدردانی می‌کنم. امضای این قرارداد بسیار مهم است اما مهم‌ترین مسئله به پایان رساندن آن است.

مدافع میانی بارسا ادامه داد: آمادگی من اهمیت زیادی دارد و می‌دانم که باید در داخل و خارج زمین مراقب خودم باشم. این کاری است که تلاش می‌کنم انجام دهم.

پویول خاطرنشان کرد: رویایی من این است که تا 40 سالگی بازی کنم.

مدافع 34 ساله بارسلونا اولین بار در فصل 1999- 2000 برای آبی‌اناری‌ها به میدان رفت؛ ابتدا به عنوان مدافع راست و سپس به عنوان دفاع میانی مشغول شد و نام خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان به ثبت رساند.

وی از سال 2004 کاپیتان بارسا شد و 3 جام در لیگ قهرمانان، 5 قهرمانی در لالیگا و 2 جام در کوپا‌دل‌ری را در کارنامه افتخاراتش به ثبت رسانده است. وی دومین بازیکن باشگاه بارسلونا است که بیشترین بازی را با پیراهن این تیم انجام داده است.




تاریخ : چهارشنبه 91/11/4 ا 2:24 عصر نویسنده : ahmad ا نظر
.: Weblog Themes By violetSkin :.

دانلود آهنگ جدید